Haluaisin tällaisesta aiheesta herätellä keskustelua.
Onko erillisesti ylläpidettävä keskustelupalsta oikeasti tarpeellinen GM Cruisers ry:n sivuilla?
Nääs, Overdrivella olisi mahdollisuus, että OD:n Kerhotoiminta-palstalle tulisi kerholle oma alueensa, ja sama alue olisi käytettävissä myös kerhon omilla sivuilla keskustelufoorumina.
Siellä on nykyisin muitakin tunnettuja merkkikerhoja mukana, kuten Ford Freakit, FMA ja Classic Chevy club.
Eli onko sille mahdollisesti esteitä, etteikö myös GM Cruisers ry voisi siirtyä käyttämään tuota OD:n tarjoamaa ratkaisua? Se parantaisi näkyvyyttä ja myös GM Cruisersin virtuaalista aktiivisuutta. Samalla muodostuisi kanava joka yhdistäisi GM Cruisers ry:n nimen entistä tehokkaammin muihin kanssaharrastajiin, joka ainakin minun mielestäni kuuluu tämän harrastuksen "aatteisiin".
Edelleen näin yksittäisen käyttäjän näkökulmasta kommentoituna, ainakaan minä en hakeudu GM Cruisersin keskustelupalstalle kovinkaan usein, koska vastaavaa keskustelua (esim. tekniikka, myynti&osto, jne.) on tarjolla OD:lla huomattavasti virkeämpänä ja vastauksenkin saa usein hyvin pienessä ajassa.
Syy miksi minä tätä palstaa käyn satunnaisesti lueskelemassa, liittyy lähinnä itse kerhoon ja sen toimintaan liittyviin keskusteluihin - ei niinkään itse harrastuksesta keskustelemiseen. Mielestäni sen kaltainen keskustelu onnistuisi aivan hyvin yhdelläkin alueella.
Notta semmoista juolahti mieleeni. Ottakee kantaa