Aprillipäivästä (01.04.2011) huolimatta, cruisailukauden avaus on totista totta ja senpä vuoksi kerholla ovet avoinna ja kahvipannu kuumana!
Kahvilanpitäjänä Pete!
2011 ensimmäinen cruisingcafé kerholla!
Posted in Ei käytössä
| Since 1998 | torstai, 25 kesäkuun 2026 - 4:01 |